Marcel KOREJS

Bakalářská práce

Analýza a návrh systému HelpDesk

Analysis and design of the new HelpDesk system
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou a návrhem helpdeskového systému v prostředí soukromé společnosti. Na začátku práce je popsán výchozí stav a současný proces řešení incidentů. V dalších částech jsou uvedeny požadavky kladené na systém a popis vybraných již existujících helpdeskových řešení. V této části jsou uvedeny také další způsoby pořízení vhodného systému. Dále je v práci uvedeno vlastní …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the analysis and design of the new helpdesk system for private company. At the beginning of the work describes the initial state and the current process of solving the incident. The other parts are given requirements for the system and a description of selected existing helpdesk solutions. This section provides other ways to purchase a suitable system too. Work mentioned …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 7. 2009
Zveřejnit od: 17. 7. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 8. 2009
  • Vedoucí: Ing. Vladimír Vaněk

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KOREJS, Marcel. Analýza a návrh systému HelpDesk. Ostrava, 2009. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Přírodovědecká fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.7.2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 17. 7. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Přírodovědecká fakulta

OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ

Přírodovědecká fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika