Prodej čerstvých potravin v hypermarketu Globus – Bc. Karolína Ježková
Bc. Karolína Ježková
Bakalářská práce
Prodej čerstvých potravin v hypermarketu Globus
Sale of fresh groceries at hypermarket Globus
Anotace:
První část bakalářské práce vyjadřuje podstatu maloobchodního prodeje, především se zaměřením na maloobchodní síť prodejen, a to jak v oblasti potravinářského, tak nepotravinářského zboží. Co se týče formy prodeje maloobchodních jednotek, jsou zde uvedeny jen ty nejčastěji se vyskytující. Největší důraz je kladen především na hypermarkety, kterými se bude tato práce následně zabývat. Pro účely této …víceAbstract:
The first part of my work deals with the principle of the retail sale, especially with the retail network of the food and non-food goods. Concerning the form of the retail sale units I mention the most frequently occured ones. Above all I will deal with the hypermarkets. I have chosen Globus for the purpose of this work. In the second and the most important part of the work there is a description of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2010
- Vedoucí: doc. Ing. Miroslav Buchta, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Ježková, Karolína. Prodej čerstvých potravin v hypermarketu Globus. Pardubice, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management podniku: Management malých a středních podniků
Práce na příbuzné téma
-
Postoje spotřebitelů k různým formám maloobchodního prodeje
Ondřej ZELENKA -
Analýza efektivity ochutnávek jako formy podpory prodeje
Kateřina Korpasová -
Vybrané formy prodeje biopotravin - obchodní řetězce
Zdeňka JEŽKOVÁ -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Lenka Hrnčířová -
Efektivní využití nástrojů podpory prodeje v maloobchodě
Lenka ŘÍMSKÁ -
Podpora prodeje ve vybrané maloobchodní jednotce
Veronika CINÁDROVÁ -
Nákupní atmosféra maloobchodní jednotky
Jan Hejna -
Marketing maloobchodní jednotky s oděvy
Jakub Špiller