Marketingové komunikace Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary – Bc. Linda ONDRUŠKOVÁ
Bc. Linda ONDRUŠKOVÁ
Bakalářská práce
Marketingové komunikace Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary
Marketing Communications of Karlovy Vary International Film Festival
Anotace:
Práce se věnuje popisu a hodnocení marketingových komunikací Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary. V teoretické části dochází k vymezení základních pojmů z prostředí filmu a marketingových komunikací. Praktická část je pak cele věnována podrobné analýze současného stavu komunikace a propagace festivalu. Cílem práce je ověřit, zda je propagace festivalu dostatečná, zda zde lze sledovat progresivní …víceAbstract:
The work engages in the description and evaluation of marketing communications of Karlovy Vary International Film Festival. The theoretical part is to define the basic concepts of both film and marketing communications. The practical part is fully devoted to a detailed analysis of the current status of the festival and its communication and promotion. The goal is to determine whether the promotion …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2010
Identifikátor:
13630
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2010
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ONDRUŠKOVÁ, Linda. \textit{Marketingové komunikace Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/w06eya/.
Jak správně citovat práci
ONDRUŠKOVÁ, Linda. Marketingové komunikace Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Filmový festival pracujících a jeho funkce v kulturní politice komunistického režimu
Luděk Havel -
Návrh marketingové komunikační strategie pro Mezinárodní filmový festival CINEMA MUNDI
Monika Futáková -
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Digitální komunikace vybrané regionální akce - Mezinárodní Filmový Festival Karlovy Vary
Ondřej Vataščin -
Filmové přehlídky a festivaly v České republice - 43. Mezinárodní filmový festival Karlovy Vary
Kamila FILIPČÍKOVÁ -
Mezinárodní filmový festival Karlovy Vary
Dominika Valouchová -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova