Eva PANÁČKOVÁ

Bakalářská práce

Subjektivní pojetí výchovy a vzdělávání.

Subjective conception of the upbringing and education
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá subjektivním pojetím výchovy a vzdělávání z pohledu učitele. Teoretická část se věnuje vymezením odborných termínů jako je výchovně-vzdělávací pro-ces, pedagogická komunikace, činitelé ovlivňující výuku a osobnost učitele. V praktické části se snažím zjistit, pomocí kvantitativního výzkumu, jaké názory učitelé na základní škole preferují, z pohledu jejich výchovy a vzdělávání …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with subjective interpretation of upbringing and education from teacher`s point of view. The theoretical part attends to define technical terms such as pedagogic-educational process, pedagogical communication, factors influencing the education and teacher`s personality. In the practical part I try to find out with help of quantitative research which opinions teachers prefer …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 5. 2008
Identifikátor: 7880

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2008

Citační záznam

Jak správně citovat práci

PANÁČKOVÁ, Eva. Subjektivní pojetí výchovy a vzdělávání.. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 27. 05. 2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta humanitních studií

Bakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika