Vývoj šikanování a spokojenosti žáků se vztahy v třídním kolektivu v průběhu základní školní docházky – Pavel Letý
Pavel Letý
Diplomová práce
Vývoj šikanování a spokojenosti žáků se vztahy v třídním kolektivu v průběhu základní školní docházky
Progress of Bullying and Pupils´ Content with the Relationships in the Classroom Collective during Primary School Attendance
Anotace:
V teoretické části práce je popsána zkoumaná věková skupina, fenomén šikanování, systém jeho prevence na školách v České republice a úloha třídního kolektivu v socializaci žáků. Následně jsou prezentovány výsledky některých kvantitativních výzkumů šikanování na základních školách. Metodologie těchto výzkumů je poté podrobena důkladné kritické analýze a jsou z ní stanovena východiska pro další výzkum …víceAbstract:
In a teoretical part of the thesis an investigated age group, a phenomena of bullying, a system of bullying prevention at schools in the Czech Republic is described as well as the role of classroom collective in pupils? socialization. Subsequently, the results of the quantitative bullying research in primary schools are presented there. The methodology of the research is analysed in detail and serves …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 5. 2010
- Vedoucí: Miroslav Charvát
- Oponent: Eleonora Smékalová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LETÝ, Pavel. \textit{Vývoj šikanování a spokojenosti žáků se vztahy v třídním kolektivu v průběhu základní školní docházky}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Filozofická fakulta. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/w0edar/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 31. 3. 2010 dostupné: světu
Univerzita Palackého
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Sociální vztahy v pedagogickém kolektivu základní školy
Adéla Hamalčíková -
Řešení šikany a problémů chování v třídním kolektivu na základní škole
David Filip -
Začleňování žáků se speciálními vzdělávacími potřebami do třídního kolektivu ve vybrané základní školy Montessori v Praze
Petra Povejšilová Jenkins -
Integrace žáka - cizince do školního kolektivu 2. stupně základní školy
Eva Míková -
Třídnická hodina jako nástroj pro pozitivní ovlivňování klimatu třídního kolektivu na druhém stupni základní školy
Hana Řeřichová -
Třídní kolektiv a klima školního prostředí a jejich vliv na žáka
Marta Formáčková -
Míra asertivity a její dopad na kolektiv 2. stupně na vybrané škole v Plzni
Tomáš PSOHLAVEC -
Postavení žáka mongolského původu v třídním kolektivu základní školy
Žaneta Kaprasová
Název
Vložil
Vloženo
Práva