Filip Bártek, BA (Hons)

Diplomová práce

Komunikační strategie pro nově vzniklý minipivovar

Communication Strategy for a Newly Established Mini-brewery
Anotace:
Diplomová práce se zabývá pivovarnictvím, pivním průmyslem a možnosti vstupu malého pivovaru na komerční trh. V teoretické práci je zmapovaná historie piva a pivovarnictví. Teoretická část také krátce vyjasňuje pojmy marketing a marketingová komunikace ze kte- rých vyplývá komunikační strategie. Cílem diplomové práce je zjistit postoj české veřejnosti k pivu, pivovarům a ke vstupu no- vých pivovarů …více
Abstract:
The diploma thesis deals with the brewing industry, the beer industry and the possibilities of a small brewery entering the commercial market. The theoretical work maps the history of beer and brewing. The theoretical part also briefly clarifies the concepts of marketing and marketing communication from which the communication strategy follows. The aim of the diploma thesis is to find out the attitude …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Martina Juříková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Bártek, Filip. Komunikační strategie pro nově vzniklý minipivovar. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe