Rebranding dealerské sítě společnosti ŠKODA AUTO Česká Republika a jeho dopad na zákaznickou spokojenost. – Bc. Jiří Fligr
Bc. Jiří Fligr
Diplomová práce
Rebranding dealerské sítě společnosti ŠKODA AUTO Česká Republika a jeho dopad na zákaznickou spokojenost.
Rebranding of the SKODA AUTO network in Czech Republic and its impact on customer satisfaction
Anotace:
Práce se zaobírá tématem procesu budování značky jakožto důležitého a charakteristického prvku každého podnikatelského subjektu. Hlavním cílem této práce je ověřit případnou korelaci mezi změnou korporátní identity prodejní sítě společnosti ŠKODA Auto Česká Republika a měřitelnými kvantitativním a kvalitativními ukazateli, jako je zákaznická spokojenost a generovaný zisk, mající dopad na podnikatelské …víceAbstract:
The topic of the diploma thesis is related to the process of brand identity as an important and characteristic element of every business entity. The main goal of this work is to verify the possible correlation between the change of the corporate identity of the ŠKODA Auto sales network in the Czech Republic and measurable quantitative and qualitative indicators such as customer satisfaction and generated …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Pavel Pánek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FLIGR, Jiří. \textit{Rebranding dealerské sítě společnosti ŠKODA AUTO Česká Republika a jeho dopad na zákaznickou spokojenost.}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/w14yr6/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Integration of Voice of Customer into Customer Experience Measurement
Lucie Šperková -
Spokojenost zákazníka vybraného podniku
Regina Dervišoska -
Spokojenost zákazníka v odvětví služeb
Veronika Masná -
Zákaznická spokojenost ve firmě RUMBURK KELLY s. r. o.
David Šafr -
Zákaznická spokojenost v online nakupování
Rosalie Ovesná -
Postoj zákazníků a zákaznická spokojenost s luxusními hotely ve Vietnamu
Thi Nga Vo -
Corporate identity společnosti Škoda Auto a.s.
Radim Havlišta -
Změna Corporate Identity jako prostředku Růstové strategie společnosti ŠKODA AUTO a.s.
Barbora Spitzerová
Název
Vložil
Vloženo
Práva