Plán integrované marketingové komunikace firmy ALPINE Pro ve Zlíně pro rok 2008 – Ing. Petra HUDCOVÁ
Ing. Petra HUDCOVÁ
Diplomová práce
Plán integrované marketingové komunikace firmy ALPINE Pro ve Zlíně pro rok 2008
The integrated marketing communication plan of the ALPINE Pro company in Zlin for the year 2008
Anotace:
Tato diplomová práce pojednává o současném stavu marketingových komunikací ve zlínské franšízové prodejně Alpine Pro. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část charakterizuje marketingovou komunikaci a její nástroje, východiska pro plán marketingové komunikace, jednotlivé části SWOT analýzy a franšízu. Praktická část Vás seznámí s představením společnosti a ohodnotí současný …víceAbstract:
This diploma thesis discusses on actual level of marketing communication in franchise shop Alpine Pro in Zlin. The thesis is separated on theoretical and practical part. Theoretical part describes the marketing communication and its tools, resources for the plan of marketing communication, individual parts of SWOT analysis and franchise. Practical part acquaints about the company and evaluates the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2008
Identifikátor:
8211
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2008
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HUDCOVÁ, Petra. \textit{Plán integrované marketingové komunikace firmy ALPINE Pro ve Zlíně pro rok 2008}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/w1i67b/.
Jak správně citovat práci
HUDCOVÁ, Petra. Plán integrované marketingové komunikace firmy ALPINE Pro ve Zlíně pro rok 2008. Zlín, 2008. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 05. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Plán marketingové komunikace pro podnikatelské subjekty v oboru houslařství
Pavlína Šimková -
Plán marketingové komunikace pro mexickou restauraci La Paz
Veronika Zálešáková -
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Jana Nejedlá -
Marketingová komunikace online prodejny
Ivana Kučerová -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Plán marketingové komunikace společnosti ISP Green pro rok 2023
Johana Máhrlová -
Plán marketingové komunikace vybrané společnosti
Michaela Dvorská -
Plán marketingové komunikace nové služby zakázkového pečení ve Zlíně
Terezie Dobešová