Blender Game Engine a jeho aplikace – Michael ŽÍDEK
Michael ŽÍDEK
Bakalářská práce
Blender Game Engine a jeho aplikace
Blender Game Engine and its Applications \nl{}
Anotace:
V této bakalářské práci je uveden popis programu Blender, jeho základní uživatelské prostředí a popis tvorby interaktivních aplikací s 3D obsahem. V praktické části je uveden popis základních nástrojů a funkcí použávaných při tvorbě interaktivních aplikací, které jsou použity v přiložené ukázce vytvořeré aplikace.Abstract:
This thesis is a description of Blender, its basic user interface and a description of interactive applications with 3D content. In the practical section describes the basic tools and features used to create interactive applications that are used in the attached demo application.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 6. 2012
Zveřejnit od: 6. 6. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŽÍDEK, Michael. Blender Game Engine a jeho aplikace. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 6.6.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 6. 6. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta aplikované informatikyBakalářský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Informační a řídicí technologie
Práce na příbuzné téma
-
3D hra v engine Unity 3D
Jan Krejčí -
Tvorba 3D her pomocí jMonkeyEngine 3.0
Jakub Skála -
Tvorba assetů počítačových her pro herní engine Unity 3D
Milan Horák -
Práca v Unreal Engine a tvorba 3D hry pre desktop
René Lumcer -
Tvorba 3D platformové hry pomocí Unity Visual Scripting
Ondřej Rykl -
Návrh didaktického textu pro učitele SŠ k problematice tvorby 3D počítačových her
Jan MIKULČÍK -
Návrh a vývoj 3D hry pro desktop v enginu Unity – 3D Golf
Pavel Dvoriak -
Tvorba 3D herních komponent hybridní deskové hry
Jakub Minařík