Optimalizace vnitrofiremní komunikace ve vybraném podniku. – Bc. Lucie Úradníková
Bc. Lucie Úradníková
Diplomová práce
Optimalizace vnitrofiremní komunikace ve vybraném podniku.
Optimizing internal communication in the selected company.
Anotace:
Tématem této diplomové práce je Optimalizace interní komunikace. Práce se zabývá, jak nejefektivněji optimalizovat stávající komunikační návyky a toky informací ve výrobním podniku o tisíci zaměstnancích. Pro analýzu interní komunikace bylo zvoleno dotazníkové šetření a polostrukturovaný rozhovor vedený s manažery podniku. Na základě výsledků analýzy byly autorkou doporučeny opatření a zlepšení, která …víceAbstract:
The topic of this thesis is Optimalization of internal communication. The thesis deals with the most effective way to optimize the existing communication habits and information flows in a manufacturing company with thousands of employees. For the analysis of internal communication were chosen a questionnaire survey and a semi-structured interview with company managers. Based on the results of the analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Zuzana Švandová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Úradníková, Lucie. Optimalizace vnitrofiremní komunikace ve vybraném podniku.. Liberec, 2019. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační nástroje Fakulty technologické a jejich vliv na image
Šárka Michalíková -
Komunikační nástroje využívané k získávání zaměstnanců ve vybrané firmě
Vendula Mašláňová -
Hodnocení komunikačních nástrojů a návrh komunikační strategie města Otrokovice
Petra Hefková -
Nástroje Public Relations a jejich vliv na image firem v IT prostředí
Michaela Gavendová -
Komunikační nástroje pro Regionální dobrovolnické centrum pro Ústecký kraj
Matěj ŽALOUDEK -
Marketingové komunikační nástroje v lékárenském oboru
Daniel FURKA -
Komunikační nástroje pracovního uplatnění osob se zdravotním postižením
Aneta Alterová -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová
Název
Vložil
Vloženo
Práva