European Language Portfolio in learning English in lower-secondary classes – Bc. Nikola Droznová
Bc. Nikola Droznová
Diplomová práce
European Language Portfolio in learning English in lower-secondary classes
European Language Portfolio in learning English in lower-secondary classes
Abstract:
This diploma thesis explores the portfolio, a tool for developing learner self-assessment, in English language classes. The theoretical part focuses on the introduction of necessary terms such as assessment and evaluation, self-assessment, portfolio in the context of both general education and English language teaching. Furthermore, the thesis proposes a critical insight on these terms. The practical …víceAbstract:
Tato diplomová práce se zabývá portfoliem, nástrojem pro rozvoj sebehodnocení žáků, v hodinách anglického jazyka. Teoretická část se zaměřuje na představení potřebných pojmů, jako je hodnocení a evaluace, sebehodnocení, portfolio v kontextu všeobecného vzdělávání i výuky anglického jazyka. Dále práce předkládá kritický vhled do těchto pojmů. Praktická část představuje akční výzkum, jehož cílem je začlenit …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PaedDr. Monika Černá, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Droznová, Nikola. European Language Portfolio in learning English in lower-secondary classes. Pardubice, 2022. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství anglického jazyka / Učitelství anglického jazyka
Práce na příbuzné téma
-
Portfolio als Vorbereitungsinstrument zur Abiturprüfung in der Fertigkeit Sprechen
Iveta Pochobradská -
ELEKTRONICKÉ PORTFOLIO JAKO NÁSTROJ ROZVOJE AUTONOMIE A JAZYKOVÝCH KOMPETENCÍ VYSOKOŠKOLSKÝCH STUDENTŮ VE VÝUCE ODBORNÉHO ANGLICKÉHO JAZYKA
Linda POSPÍŠILOVÁ -
Elektronické portfolio pro jazykové vzdělávání
Martin Hrdlička -
Evropské jazykové portfolio jako nástroj sebereflektivního hodnocení cizojazyčné kompetence
Alice Brychová -
European language portfolio in practice
Kateřina Miczánová -
The European Language Portfolio: The New Tool for Assessment and Self-Assessment of Pupils
Zuzana Jouklová -
Akční výzkum: Výuka anglického jazyka u žáků s dyslexií na základní škole
Lucie Trčková -
Akční výzkum jako nástroj osobnostního a profesního rozvoje
Monika HUTYROVÁ