Reklama a její vliv na konkrétní firmu – Hana BÍNOVÁ
Hana BÍNOVÁ
Bakalářská práce
Reklama a její vliv na konkrétní firmu
Advertising and its influence on the company
Anotace:
Cílem bakalářské práce bylo zhodnotit stávající situaci v oblasti reklamy ve vybrané firmě (Greenhouse, s. r. o.) s případným návrhem na zlepšení. V rámci bakalářské práce bylo provedeno dotazníkové šetření zkoumající preferenci vybraného segmentu v oblasti reklamních prostředků. Dále byla zkoumána oblast stávajících reklamních prostředků restaurace a jejich vliv na zákazníky. Z porovnání těchto dvou …víceAbstract:
My bachelor thesis was focused on the situation in advertising of the chosen company. There was made a questionnary survey which has proved which type of advertising are prefered by a selected segment of the market. Next step was to suggest how to improve the current situation.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 9. 2009
Zveřejnit od: 11. 9. 2009
Identifikátor:
12401
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 10. 2009
- Vedoucí: Ing. Marie Švarcová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BÍNOVÁ, Hana. Reklama a její vliv na konkrétní firmu. Č. Bud., 2009. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 09. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 11. 9. 2009 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Fortnite jako reklamní platforma
Martin Grabský -
Psychologické a estetické prostředky reklamní fotografie a jejich účinnost.
Eliška Krulišová -
Využití filmových žánrů a jejich znaků v audiovizuální reklamní tvorbě
Václav Horáček -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Jakub Zralík -
Reklamní plocha jako prostředek vyjádření osobní zprávy: tady jsem doma
Maro HAJRAPETJANOVÁ -
Alfons Mucha a jeho tvůrčí reklamní přínos
Ondřej Viktora -
Reklamní působení a jeho vliv na spotřební chování dětí ve věku 12 -15 let ve vztahu ke sladkostem a rychlému občerstvení.
Arnošt Zeman -
Facebook jako účinný reklamní nástroj
Tomáš KELLNER
Název
Vložil
Vloženo
Práva