Barbora Vanišová

Bakalářská práce

Komunikace TV kanálu Prima MAX v percepci televizních diváků

Communications of Prima TV Channel MAX from Perception of Viewers
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje zkoumání vnímání televizního kanálu Prima MAX s částečným zaměřením na celkový koncept komunikace při jeho spuštění v roce 2015. První část práce se zabývá vymezením základních pojmů, které jsou využity v praktické části práce. Mezi hlavní pojmy patří především marketing a marketingový mix 4P a dále jednotlivé marketingové nástroje, budování značky a způsoby marketingového …více
Abstract:
The bachelor thesis is focused on the examination of the perception of the viewers of the Prima MAX TV channel with a partial focus on the overall concept of communication when the channel is launched in 2015. The first part is devoted to defining the basic concepts used in the practical part of the thesis. The main concepts include marketing and marketing mix 4P, as well as individual marketing tools …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Vanišová, Barbora. Komunikace TV kanálu Prima MAX v percepci televizních diváků. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe