Možnosti a využití online marketingových přístupů – Tomáš Vondra
Tomáš Vondra
Bakalářská práce
Možnosti a využití online marketingových přístupů
Possibilities and utilization of online marketing approaches
Anotace:
Bakalářská práce popisuje aktuální možnosti internetového marketingu. V teoretické části je stěžejním tématem PPC reklama a SEO. Praktická část uplatňuje teoretické poznatky v praxi. Nejprve je založena SWOT analýza pro přípravu marketingového plánu. Jsou založeny reálné kampaně pro podporu webu za cílem zvýšení návštěvnosti. Popsán je proces optimalizace jednotlivých reklamních sestav a vyhodnocení …víceAbstract:
Bachelor's thesis describes the current possibilities of Internet marketing . The theoretical part's keystone is PPC advertising and SEO. The practical part applies theoretical knowledge in practice. Firstly is created SWOT analysis for building a marketing plan. Real campaignes are created for promoting the site for the goal of increasing visitors. the optimization process is described of each ad …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jan Skrbek, Dr.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Vondra, Tomáš. Možnosti a využití online marketingových přístupů. Liberec, 2017. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Manažerská informatika
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing elektronického obchodu
Marharyta Beznytska -
Optimalizace webových stránek a internetový marketing
Vojtěch Milerský -
Globální SEO strategie v kombinaci s PPC
Martin Beneš -
Marketing v internetovém prostředí se zaměřením na PPC reklamu a SEO audit
Daniel Teplý -
Nastavení a vyhodnocení PPC kampaně
Jiří Procházka -
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
Vztah PPC reklamy a tržeb e-shopů
Tomáš Bosák -
Globální SEO strategie v kombinaci s PPC
Martin Beneš
Název
Vložil
Vloženo
Práva