Hledání zakopaného psa: Jak může značka Hnutí DUHA ochránit organizaci před propadem důvěry? – Martin Máša
Martin Máša
Bakalářská práce
Hledání zakopaného psa: Jak může značka Hnutí DUHA ochránit organizaci před propadem důvěry?
Searching for a Buried Dog: How Can the Brand of Hnutí DUHA Protect the Organization from a Loss of Trust?
Anotace:
Téma bakalářské práce je zjištění klíčových atributů image organizace Hnutí DUHA pro její důvěryhodnost a pro srovnání s jinými českými environmentálními organizacemi z hlediska zapojování veřejnosti. Teoretická část definuje pojmy spojené s neziskovými organizacemi, brandem či brandingem a opírají se o citace z odborné literatury. V praktické části jsou prezentovány výsledky interního dotazníkového …víceAbstract:
The bachelor's thesis focuses on identifying the key attributes of the Hnutí DUHA image, which are critical for its credibility and for comparison with other Czech environmental organizations concerning public involvement. The theoretical section covers concepts related to non-profit organizations, branding, and brand management, and relies on literature quotes. The practical section presents the findings …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MÁŠA, Martin. \textit{Hledání zakopaného psa: Jak může značka Hnutí DUHA ochránit organizaci před propadem důvěry?}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/w2sx5p/.
Jak správně citovat práci
Máša, Martin. Hledání zakopaného psa: Jak může značka Hnutí DUHA ochránit organizaci před propadem důvěry?. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Specifika komunikační strategie pro environmentální podnikání a neziskové organizace
Karolína Ševčíková -
Aktivity vybrané environmentální organizace na území města Brna
Hana Kalinová -
Postavení a fungování neziskové organizace - případová studie
Martin Krajovský -
PR a fundraisingový plán dané neziskové organizace (komparace veřejné a soukromé neziskové organizace)
Jaromíra Veselá -
Komparace příspěvkové organizace a nestátní neziskové organizace
Hana Pospíšilová -
Portrét dobrovolníka. Komponovaný rozhovor s dobrovolníky environmentální neziskové organizace
Michal Šimoník -
Analýza dotační politiky z kapitoly Ministerstva zemědělství, zaměřená na nestátní neziskové organizace, a návrh úprav.
Veronika Gavláková -
Ekologické skupiny, spolky a neziskové organizace na Ostravsku
Denis ČANIGA