Moderní marketingové metody užité v C2C systémech internetového obchodu – Bc. Radoslav PŮR
Bc. Radoslav PŮR
Diplomová práce
Moderní marketingové metody užité v C2C systémech internetového obchodu
Modern marketing methods used in C2C e-Commerce systems
Anotace:
Cílem dané diplomové práce bylo nalézt optimální kombinaci a užití aktuálně realizovaných a plánovaných marketingových přístupů v projektu Salón Umění a identifikovat jejich dopad na společnosti Grados CZ. Výsledkem práce je ucelený přehled o stavu projeku dané firmy a zároveň návrhy na zlepšení identifikovaných nedostatků. Pro konkrétní analýzu stavu vybraného projektu byl vytvořen návrh postupu a …víceAbstract:
The objective of my diploma thesis was to find out the right mixture and usage of realized and planned marketing methods and their expected impact on company business. The diploma thesis resulted in a compact summary of the company marketing effort as well as offered suggestions how to improve imperfections in given areas. For the particular analysis of the market competition I have created an overview …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 9. 2009
Zveřejnit od: 11. 9. 2009
Identifikátor:
12162
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 10. 2009
- Vedoucí: Ing. Viktor Vojtko
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PŮR, Radoslav. \textit{Moderní marketingové metody užité v C2C systémech internetového obchodu}. Online. Diplomová práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Ekonomická fakulta. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/w2w3dq/.
Jak správně citovat práci
PŮR, Radoslav. Moderní marketingové metody užité v C2C systémech internetového obchodu. Č. Bud., 2009. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 09. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 11. 9. 2009 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
On-line aukce reklamních pozic
Miloš Novotný -
Prosodická analýza textu (1C, 2C, 3C, 4C, 5C, 6C, 7C, 8C)
Karolína VOLOŠINOVÁ -
Komparace a vyhodnocení chování tržních subjektů na trzích B2B, B2C, C2B a C2C
Štěpánka Bořková -
Komparace a vyhodnocení chování tržních subjektů na trzích B2B, B2C, C2B a C2C
Pavel Kasal -
Analýza obchodování a jeho logistického zajištění v prostředí C2C a B2C při importu zboží z Číny
Jiří Přibyl -
Bakalářský absolventský koncert - 28.1.2021 a 7.4.2021
Michal Damborský -
Důvěra mezi subjekty transakce v elektronickém prostředí (C2C)
Miroslav Ludvík
Název
Vložil
Vloženo
Práva