Analýza marketingové komunikace a marketingového komunikačního mixu firmy Footshop – Mojmír Prokop
Mojmír Prokop
Bakalářská práce
Analýza marketingové komunikace a marketingového komunikačního mixu firmy Footshop
Analysis of marketing communication and marketing communication mix of Footshop
Anotace:
Tato bakalářská práce se bude zabývat rozborem marketingové komunikace firmy Footshop. Cílem této práce je zjistit, zda jsou zákazníci spokojeni s komunikací, kterou firma poskytuje nebo zda je třeba vymyslet nějaké řešení, aby se zamezilo potencionálním problémům. V teoretické části bude podrobný popis různých marketingových pojmů a analýz, které budou následně použity v praktické části práce. Ke …víceAbstract:
This bachelor thesis will analyze the marketing communication of Footshop. The aim of this thesis is to find out if customers are satisfied with the communication that the company provides or if any solutions need to be devised to avoid potential problems. In the theoretical part there will be a detailed description of different marketing concepts and analyses, which will then be used in the practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jitka Ludvíková
- Oponent: Michal Mervart, MBA
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Filmový marketing: případová studie
Irina Filyunova -
Marketing franchisingovej firmy
Petra Klemová -
International Direct Marketing of the selected company
Florian Kehrer -
Unraveling the Success of Prime Beverages: An Analysis of the Marketing Mix
Laman Guliyeva -
An Analysis of an Application of a Marketing Mix of the Company Elisoft, s.r.o.
Viktorie Fojtíková