Lenka PECHOVÁ

Diplomová práce

Přístup učitelů základních škol k inkluzivnímu vzdělávání

Případová studie základních škol s vybranými vzdělávacími programy ve středočeském kraji a v Praze

Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce bylo analyzovat přístup učitelů ke školské inkluzi. Dále byl stanoven dílčí, tzv. aplikační cíl proniknout hlouběji do problematiky školské inkluze na vybraných školách. První část práce se věnovala teoretickým východiskům. Nejdříve byly analyzovány klíčové odborné pojmy jako zdravotní postižení, žák s potřebou podpůrných opatření, inkluzivní škola, integrace a inkluze …více
Abstract:
The main objective of the thesis was to analyze the approach of teachers to school inclusion. In addition, a partial application goal was set deeper understanding of the issues of school inclusion. The first part deals with the theoretical background. Firstly, we analyzed the key special terms that we encounter, such as disability, pupils with support measures, inclusive school, integration and inclusion …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2018
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Šárka Káňová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

PECHOVÁ, Lenka. Přístup učitelů základních škol k inkluzivnímu vzdělávání. Plzeň, 2018. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/