Přístup učitelů základních škol k inkluzivnímu vzdělávání – Lenka PECHOVÁ
Lenka PECHOVÁ
Diplomová práce
Přístup učitelů základních škol k inkluzivnímu vzdělávání
Případová studie základních škol s vybranými vzdělávacími programy ve středočeském kraji a v Praze
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce bylo analyzovat přístup učitelů ke školské inkluzi. Dále byl stanoven dílčí, tzv. aplikační cíl proniknout hlouběji do problematiky školské inkluze na vybraných školách. První část práce se věnovala teoretickým východiskům. Nejdříve byly analyzovány klíčové odborné pojmy jako zdravotní postižení, žák s potřebou podpůrných opatření, inkluzivní škola, integrace a inkluze …víceAbstract:
The main objective of the thesis was to analyze the approach of teachers to school inclusion. In addition, a partial application goal was set deeper understanding of the issues of school inclusion. The first part deals with the theoretical background. Firstly, we analyzed the key special terms that we encounter, such as disability, pupils with support measures, inclusive school, integration and inclusion …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2018
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Šárka Káňová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PECHOVÁ, Lenka. Přístup učitelů základních škol k inkluzivnímu vzdělávání. Plzeň, 2018. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Zkušenosti pedagogů při práci s žáky s dysgrafií na 1. stupni základní školy
Nikol Kohoutková -
Práce s dítětem s podpůrným opatřením a odloženou školní docházkou
Petra SOLANSKÁ -
Připravenost učitelů na základní škole na práci s žákem s odlišným mateřským jazykem
Miroslava Wetterová -
Přístup učitelů estetické výchovy k výuce žáků s podpůrnými opatřeními
Pavla Kašíková -
Analýza podmínek vzdělávání žáka s PAS a s komorbidními poruchami na 2. stupni běžné základní školy
Markéta Krčmářová -
Klima školní třídy se žáky základní školy s minimální doporučenou úrovní pro úpravy očekávaných výstupů v rámci podpůrných opatření
Lucie NÁDENÍČKOVÁ -
Učitelé, školská integrace a inkluze
Barbora Zuzčaková -
Školská integrace na 1. stupni základních škol
Zuzana Mamulová