Obsahová analýza reklamních sdělení výrobců automobilů – Bc. Monika HÁJKOVÁ
Bc. Monika HÁJKOVÁ
Diplomová práce
Obsahová analýza reklamních sdělení výrobců automobilů
Content Analysis of Automobile Manufacturers' Printed Advertising Strategies
Anotace:
Cílem této diplomové práce je popis obsahových sdělení tištěných reklam vybraných výrobců automobilů a analyzování rozdílu mezi manifestním a latentním obsahem reklamy za účelem identifikování reklamních a prodejních strategií jednotlivých značek a případné odhalení některých skrytých motivů. Práce je rozdělena na dvě části. První část teoretická se zabývá uvedením reklamy do širšího kontextu marketingu …víceAbstract:
The goal of this thesis is description of content of printed advertisings produced by chosen automobile manufactures and analysis of difference between manifest and latent motives in order to identify advertising and selling strategies of individual brands and prospective revelation of some hidden motives. This thesis is divided into two parts. The first theoretical part deals with advertising and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 3. 2015
Zveřejnit od: 6. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Matúš Šucha, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HÁJKOVÁ, Monika. Obsahová analýza reklamních sdělení výrobců automobilů. Olomouc, 2015. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 6.3.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 6. 3. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Arabské revoluce v Egyptě a v Tunisku optikou vybraných tištěných médií: obsahová analýza
Michaela Dočkalová -
Mediální obraz českého školství - obsahová analýza tištěných periodik
Eva PLOCKOVÁ -
Obsahová analýza českých časopisů se zaměřením na historii
Alžběta Fárková -
Obsahová a komparativní analýza časopisu Vogue
Pavlína Hamouzová -
Obsahová analýza inzerce v magazínu Marianne Bydlení
Tereza Minářová -
Sociální reklama, reklama neziskových organizací v ČR
Markéta Kujelová -
Srovnávací reklama z pohledu práva nekalé soutěže se zaměřením na podmínky její přípustnosti
Nikolas Bihary -
Reklama jako obraz kultury
Alena Povolná
Název
Vložil
Vloženo
Práva