Marketingový výzkum vybraných pojišťoven – Bc. Pavla Stachová
Bc. Pavla Stachová
Bakalářská práce
Marketingový výzkum vybraných pojišťoven
Marketing research of selected insurance companies
Anotace:
Bakalářská práce s názvem Marketingový výzkum vybraných pojišťoven se věnuje výzkumem kvality pojišťovacích služeb v Rychnově nad Kněžnou. Ke sběru dat byla využita metoda mystery shopping - fiktivní nakupování. Práce je rozdělena na dvě části. První část je věnována teorii - marketing, marketingový výzkum, metody mystery shopping a pojištění. Druhá část je praktická, kde se hodnotí služby pojišťoven …víceAbstract:
Thesis on marketing research in selected insurance companies to research the quality of insurance services in Rychnov nad Kněžnou. To data collection method was used mystery shopping - imaginary shopping. The thesis is divided into two parts. The first part deals with the theory - marketing, marketing research, methods of mystery shopping and insurance. The second part is practical, where the value …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2010
- Vedoucí: Ing. Josef Novotný, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Stachová, Pavla. Marketingový výzkum vybraných pojišťoven. Pardubice, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management podniku: Management malých a středních podniků
Práce na příbuzné téma
-
Analýza povinného ručení a havarijního pojištění u vybraných pojišťoven v České republice
Kateřina Krejzová -
Marketingový mix velkého podniku
Adam Kopřiva -
Marketingový mix malého a středního podniku
Zuzana Šestáková -
Marketingový mix vybraného podniku
Natálie Michaliková -
Marketingový mix začínajícího podniku
Martin Kahaja -
Marketingový mix vybrané firmy
Tomáš Fabián -
Marketingový mix společnosti Marks & Spencer
Beránková Beránková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Petr Vavřík