Bc. Zdeněk ŠIMČÍK

Bakalářská práce

Marketingová strategie firmy KOVONAX s. r. o.

Marketing strategy of firm KOVONAX Ltd.
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce je zhodnocení současné situace na trhu nábytku se zaměřením na firmu Kovonax s. r. o. a vytvoření návrhu marketingové strategie a praktických doporučení pro posílení pozice firmy. První kapitola je věnována teoretickým východiskům marketingu a problematiky marketingové strategie, základním pojmům a použitým metodám. V dalších kapitolách je teoretický základ aplikován na analyzovanou …více
Abstract:
The goal of my baccalary work is evaluation of present position on furniture market with view to firm Kovonax and creating a proposal of marketing strategy and practical referencies for company consolidation. First chapter is talking about teoretical management resources and marketing strategy problematic, basic concepts and used methods. Next chapter talk about theoretical basic applied to analyzed …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2005
Identifikátor: 2045

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2005

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠIMČÍK, Zdeněk. Marketingová strategie firmy KOVONAX s. r. o.. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 03. 05. 2005

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.