Analýza nákupního procesu a hodnocení dodavatelů v podniku – Markéta BARTOŠKOVÁ
Markéta BARTOŠKOVÁ
Bakalářská práce
Analýza nákupního procesu a hodnocení dodavatelů v podniku
Analysis of the procurement process and evaluation of suppliers in the company
Anotace:
Tématem bakalářské práce je ?Analýza nákupního procesu a hodnocení dodavatelů v podniku.? V teoretické části je formou literární rešerše ve větší míře popsán nákup a jeho formy, cíle a význam pro podnik. Méně obsáhlou kapitolu tvoří proces výběru a hodnocení dodavatelů. V analytické části je představena společnost ABC, a. s. Pozornost je věnována popisu procesu získávání zakázek a zpracování podkladů …víceAbstract:
The theme of this work is analysis of the purchasing process and evaluation of suppliers in business. The theoretical part deals with a greater degree of purchasing and its forms, goals and importance to the enterprise. Less extensive chapter consists of the process of selecting and the evaluating of suppliers. The analytical section introduces the ABC company attention it is devoted to describing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2011
Identifikátor:
19946
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BARTOŠKOVÁ, Markéta. Analýza nákupního procesu a hodnocení dodavatelů v podniku. Prostějov, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 12. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta logistiky a krizového řízeníPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta logistiky a krizového řízeníBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Logistika a management
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení kontroly kvality u vybraného dodavatele v automobilovém průmyslu
Anna Kainarová -
Rozdíl mezi nákupní strategií Všeobecného nákupu ŠA a Výrobního nákupu ŠA
Viktorija Kasynecová -
Strategie nákupu elektřiny malým/středním podnikem v Jihočeském kraji
Simona Šimková -
Nákup a řízení zásob ve vybraném podniku
Simona Andoniadisová -
Identifikace faktorů působících na chování zákazníka při online nákupu potravin
Radka Bauerová -
Efektivní proces řízení firemního nákupu MSP
Marina Skorbunova -
Nákup a řízení zásob ve vybraném podniku
Kamil Klement