Efektivní a etická marketingová komunikace zaměřená na cílovou skupinu 55+ – Ing. Petra Barešová, BA (Hons), MSc.
Ing. Petra Barešová, BA (Hons), MSc.
Disertační práce
Efektivní a etická marketingová komunikace zaměřená na cílovou skupinu 55+
Effective and Ethical Marketing Communications Focused on the Target Group over 55 Years Old
Anotace:
Tato práce se zaměřuje na jedno z často diskutovaných témat 21. století, a to stárnutí populace. Cílem disertační práce je vytvoření modelu etické a efektivní marketingové komunikace zaměřené na cílový segment 55+. Trh nabídky volnočasových služeb byl vybrán jako klíčový trh pro tuto cílovou skupinu, především proto, že právě volnočasové aktivity výrazně ovlivňují způsob a kvalitu života této cílové …víceAbstract:
This doctoral thesis is focused on one of the current discussions in the 21st century, it is population aging. The aim of this work is suggestion of ethical and effective model of marketing communication tools focused on target group over 55 years old. The leisure market was chosen as a key market for this target group. The reason is following: leisure activities significantly influenced elderly people …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 10. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 12. 2017
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BAREŠOVÁ, Petra. \textit{Efektivní a etická marketingová komunikace zaměřená na cílovou skupinu 55+}. Online. Disertační práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/w56nko/.
Jak správně citovat práci
Barešová, Petra. Efektivní a etická marketingová komunikace zaměřená na cílovou skupinu 55+. Zlín, 2017. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyDoktorský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Ivana Eliášová -
Neuromarketing a jeho vliv na nákupní chování spotřebitelů
Kristýna Hörnerová -
Marketingové aktivity retailerů a jejich vliv na nákupní chování zákazníka
Soňa Krejcárková -
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Daria Manakova -
Nákupní chování vybraných generací
Jan Machalica -
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitelů
Veronika Blaniková -
Spotřebitelské akce a jejích vliv na nákupní chování
Kamila Paulová -
Vliv marketingového mixu na nákupní chování zákazníků
Martin Kolovratník