Algoritmické myšlení a jeho rozvoj na ZŠ – Matěj BAJER
Matěj BAJER
Bakalářská práce
Algoritmické myšlení a jeho rozvoj na ZŠ
Algorithmic thinking and its development in primary school
Anotace:
Cílem bakalářské práce, bylo analyzovat nový RVP ZV 2021 a ŠVP vybraných škol v Plzni. Následně vytvořit dotazník a poslat ho do škol, kterým byl ŠVP analyzován, abychom získali přehled o tom jak Informatika a její výuka vypadá po revizi na základních školách. Jako poslední byla vytvořena aktivita, která žákům může pomoci rozvinout jejich algoritmické myšlení a zároveň jim ukázat, že Informatika nemusí …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis was to analyse the new educational framework programme 2021 and the curriculum of selected schools in Pilsen. Subsequently, we created a questionnaire and sent it to the schools whose curriculum was analyzed in order to get an overview of how Computer Science and its teaching looks like after the revision in primary schools. Lastly, an activity was created that can help …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Pavel Moc, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BAJER, Matěj. Algoritmické myšlení a jeho rozvoj na ZŠ. Plzeň, 2024. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Technická výchova se zaměřením na vzdělávání / Technická výchova se zaměřením na vzdělávání (maior) + Informatika se zaměřením na vzdělávání (minor)
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj algoritmického myšlení prostřednictvím matematických úloh
Tomáš BEZOUŠKA -
Výzkum vlivu šifrovacích algoritmů na rozvoj algoritmického myšlení ve výuce programování
Pavla Hanzalová -
Rozvoj myšlení vizuálním programováním
David Pavlů -
Aktivity na podporu rozvoje algoritmického a informatického myšlení na 2. stupni ZŠ
Jiří MACHÁLEK -
Rozvoj informatického myšlení dětí předškolního věku
Kristýna Dostálová -
Úlohy za účelem rozvoje algoritmického myšlení pro děti předškolního věku
Martin ZÁRUBA -
Aktivity na podporu rozvoje algoritmického myšlení na 1. stupni ZŠ
Lenka MACHÁLKOVÁ -
Úlohy za účelem rozvoje algoritmického myšlení pro děti předškolního věku
Martin ZÁRUBA