Tomáš JIRÁNEK

Bakalářská práce

Alternativní možnosti propagace

Alternative Public Relation
Anotace:
Tato práce se zabývá možnostmi propagace VŠ na internetu a je rozdělena do tří částí.           První část popisuje nejčastější kritéria při výběru vysoké školy a uvádí rozdíly při výběru mezi soukromou a státní školou. Dále jsou uvedeny dřívější možnosti propagace vysokých škol a jejich dnešní podoba.           Druhá část je zaměřena na spolupráci vysokých škol se středními. Doplněna je příklady realizovaných …více
Abstract:
This thesis is focused on advertising of universities especially using the Internet. It is divided into three main parts. The first part describes the most common reasons for students in the process of university selection. It also offers some ideas why to choose the private or public type of university. It the paper is also mentioned older and new types of advertising. The second part is focused on …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 6. 2011
Identifikátor: 34522

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Jaroslav Fiřt, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

JIRÁNEK, Tomáš. Alternativní možnosti propagace. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta elektrotechnická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 01. 06. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta elektrotechnická