Bc. Marek BYDŽOVSKÝ, DiS.

Diplomová práce

Projekt využití nástrojů marketingového mixu pro zlepšení image ZŠ Hradební Broumov

The Project of Using Marketing Mix Tools to Improve the Image Hradební Primary School in Broumov
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá využitím nástrojů marketingového mixu pro zlepšení image Základní školy Hradební Broumov. Teoretická část obsahuje poznatky z oblasti firemní identity, image, marketingu ve školství, marketingového mixu a marketingového výzkumu. Praktická část navazuje na část teoretickou a je tvořena představením školy, základními analýzami, marketingovým průzkumem image školy a projektem …více
Abstract:
This thesis deals with using of marketing mix tools to improve the image of the Elementary school Hradebni Broumov. The theoretical part includes knowledge of corporate identity, image, marketing in education, marketing mix and marketing research. The practical part follows the theoretical one and consists of the introduction of the school itself, basic analysis, marketing research and project of the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2012
Zveřejnit od: 2. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BYDŽOVSKÝ, Marek. Projekt využití nástrojů marketingového mixu pro zlepšení image ZŠ Hradební Broumov. Zlín, 2012. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 2. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe