Projekt využití nástrojů marketingového mixu pro zlepšení image ZŠ Hradební Broumov – Bc. Marek BYDŽOVSKÝ, DiS.
Bc. Marek BYDŽOVSKÝ, DiS.
Diplomová práce
Projekt využití nástrojů marketingového mixu pro zlepšení image ZŠ Hradební Broumov
The Project of Using Marketing Mix Tools to Improve the Image Hradební Primary School in Broumov
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá využitím nástrojů marketingového mixu pro zlepšení image Základní školy Hradební Broumov. Teoretická část obsahuje poznatky z oblasti firemní identity, image, marketingu ve školství, marketingového mixu a marketingového výzkumu. Praktická část navazuje na část teoretickou a je tvořena představením školy, základními analýzami, marketingovým průzkumem image školy a projektem …víceAbstract:
This thesis deals with using of marketing mix tools to improve the image of the Elementary school Hradebni Broumov. The theoretical part includes knowledge of corporate identity, image, marketing in education, marketing mix and marketing research. The practical part follows the theoretical one and consists of the introduction of the school itself, basic analysis, marketing research and project of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2012
Zveřejnit od: 2. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BYDŽOVSKÝ, Marek. \textit{Projekt využití nástrojů marketingového mixu pro zlepšení image ZŠ Hradební Broumov}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/w5wcnl/.
Jak správně citovat práci
BYDŽOVSKÝ, Marek. Projekt využití nástrojů marketingového mixu pro zlepšení image ZŠ Hradební Broumov. Zlín, 2012. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková