Bc. Petra MOULISOVÁ

Diplomová práce

Vliv reklamy a médií na vybrané generace uživatelů

Influence of advertising and media on selected geerations of users
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá zkoumáním vlivu reklamy a médií na náhodný vzorek lidské populace a formulování doporučení na základě kvantitativního výzkumu. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, teoretické a praktické. V teoretické části autorka definuje pojem internetový marketing a generace uživatelů internetu. Praktická část práce se zabývá vyhodnocováním dotazníkového šetření.
Abstract:
This master's thesis deals with the study of the influence of advertising and the media on a random sample of the human population and the formulation of recommendations based on quantitative research. The work is divided into two main parts, theoretical and practical. In the theoretical part, the author defines the concept of Internet marketing and the generation of Internet users. The practical part …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Michal Mičík, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MOULISOVÁ, Petra. Vliv reklamy a médií na vybrané generace uživatelů. Plzeň, 2020. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/