Specifika činností asistenta pedagoga s žáky s poruchou autistického spektra – Bc. Veronika Silná
Bc. Veronika Silná
Diplomová práce
Specifika činností asistenta pedagoga s žáky s poruchou autistického spektra
Specifics of Teacher Assistent Activities with Pupils with Autism Spectrum Disorder
Anotace:
Diplomová práce se věnuje specifickým činnostem, které vykonávají asistenti pedagoga při práci s žáky s poruchou autistického spektra. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část nejprve vymezuje poruchy autistického spektra z obecného hlediska, v následujících kapitolách se zaměřuje na asistenta pedagoga, jeho náplň práce, legislativní ukotvení a na závěr vymezuje specifické …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the specific activities performed by the teacher's assistants in working with pupils with autistic spectrum disorders. The thesis is divided into a theoretical and a practical part. At first the theoretical part defines the autistic spectrum disorders from a general point of view, in the following chapters it focuses on the pedagogical assistant, his work, legislative …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Silná, Veronika. Specifika činností asistenta pedagoga s žáky s poruchou autistického spektra. Zlín, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ