Elena KIRSCHOVÁ

Bakalářská práce

Strategie vybrané obchodní firmy

Business strategy of the selected company
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá strategií společnosti Hoffmann Czech Republic, spol. s r. o., která provozuje maloobchodní prodejny s textilním zbožím pod značkou Gate, se zaměřením na prodejnu v Chebu. Teoretická část se věnuje dané problematice a je doplněna praktickou částí. Cílem práce je zhodnotit současnou pozici společnosti na trhu, analyzovat marketingový mix a provést SWOT analýzu. Dále se …více
Abstract:
This bachelor's thesis deals with the strategy of the company Hoffmann Czech Republic, spol. s r. o., which operates retail stores with textile goods under the Gate brand, with a focus on the store in Cheb. The theoretical part addresses the relevant issues and is complemented by a practical section. The aim of the thesis is to evaluate the company's current market position, analyse the marketing mix …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2025
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Petr Cimler, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KIRSCHOVÁ, Elena. Strategie vybrané obchodní firmy. Cheb, 2025. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Marketingové řízení / Marketingové řízení