Inkluze ve vzdělávání pohledem pedagogů a žáků – Bc. Anna Fantová
Bc. Anna Fantová
Diplomová práce
Inkluze ve vzdělávání pohledem pedagogů a žáků
Inclusion in education from the perspective of teachers and students
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou inkluze, zaměřuje se na konkrétní základní školu v Mladé Boleslavi. Práce nejprve představuje základní pojmy, které s tématem souvisí, popisuje historii inkluze a následně podává kazuistiku inkluzivního vzdělávání z pohledu žáků, pedagogů a asistentů pedagoga na vybrané základní škole v Mladé Boleslavi.Abstract:
This diploma thesis deals with the issue of inclusion, it focuses on a specific elementary school in Mladá Boleslav. The thesis first introduces the basic concepts related to the topic, describes the history of inclusion and then presents a case study of inclusive education from the perspective of students, teachers and teaching assistants at a selected elementary school in Mladá Boleslav.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Jana Jetmarová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Fantová, Anna. Inkluze ve vzdělávání pohledem pedagogů a žáků. Liberec, 2023. diplomová práce (Mgr.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnická univerzita v Liberci
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy a 2. stupeň základních škol / anglický jazyk - základy společenských věd
Práce na příbuzné téma
-
Aspekty pozice asistenta pedagoga z pohledu asistentů pedagoga a dalších pedagogických pracovníků
Michaela Novotná -
Asistent pedagoga v procesu inkluzivního vzdělávání na základní škole
Kateřina Grycová -
Asistent pedagoga v procesu vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením
Eva Hrnčířová -
Pohled pedagogů a asistentů pedagoga na jejich vzájemnou spolupráci při společném vzdělávání v MŠ
Anna Sádecká -
Účinná součinnost pedagoga, asistenta pedagoga a speciálního pedagoga při vzdělávání dítěte se specifickými vývojovými poruchami školních dovedností
Dana Kubrychtová -
Role asistenta pedagoga při procesu inkluzivního vzdělávání na základní škole s ohledem na dosažené vzdělání asistenta pedagoga
Pavlína BERČÍKOVÁ -
Asistent pedagoga - podpůrný činitel inkluzivního vzdělávání
Jana Lošťáková -
Asistent pedagoga ve vzdělávání žáků s náročným chováním ve vybraných základních školách
Adriana SZKUTOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva