VYUŽITÍ VÝTVARNÝCH TECHNIK VE ŠKOLNÍ DRUŽINĚ (SE ZAMĚŘENÍM NA POHÁDKY) – Bc. Kristýna ŠOBROVÁ
Bc. Kristýna ŠOBROVÁ
Diplomová práce
VYUŽITÍ VÝTVARNÝCH TECHNIK VE ŠKOLNÍ DRUŽINĚ (SE ZAMĚŘENÍM NA POHÁDKY)
The usage of art technics in school nursery (with concentration on fairy tales)
Anotace:
Celá práce je zaměřená na využití vybraných výtvarných technik v družině. V teoretické části jsou vysvětleny relevantní pojmy, jako jsou volný čas, družina apod. V praktické části je několik ukázek, jaké netradiční výtvarné techniky se dají využít i v družině. Každá technika je tematicky propojena s jednou pohádkou.Abstract:
The work is about the usage of some chosen art technics in school nursery. In the theoretical part relevant terms, like leisure time, school nursery etc are explained. In the practical part is shown, which untraditional art technics can be used in school nursery. Each art technic is connected with one fairy tale.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2014
Zveřejnit od: 16. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Pavla Vyhnálková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠOBROVÁ, Kristýna. VYUŽITÍ VÝTVARNÝCH TECHNIK VE ŠKOLNÍ DRUŽINĚ (SE ZAMĚŘENÍM NA POHÁDKY). Olomouc, 2014. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 16.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 16. 4. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Vychovatelství / Řízení volnočasových aktivit
Práce na příbuzné téma
-
Principy daltonského plánu v podmínkách výchovy mimo vyučování
Anežka HÁJKOVÁ -
Vliv vychovatele na dítě v rámci výchovy mimo vyučování
Kateřina NAGYOVÁ -
Výchova mimo vyučování jako prostor pro seberealizaci
Libuše GOLOMBKOVÁ -
Estetickovýchovné zájmové činnosti ve výchově mimo vyučování
Jaroslava Korencová -
KONCEPCE VÝCHOVY MIMO VYUČOVÁNÍ V SOCIALISTICKÉM ČESKOSLOVENSKU
Martina REITMAIEROVÁ -
Školní družina jako prostředí pro výchovu a vzdělávání v době mimo vyučování
Ivana DAŇKOVÁ -
Ověřování vlivu tvořivé dramatiky ve výchově mimo vyučování
Jitka BUREŠOVÁ -
Využití výtvarných technik ve školní družině (se zaměřením na pohádky)
Kristýna ŠOBROVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
17. 4. 2014