Alexandra ŽÁKOVÁ

Bakalářská práce

Artefiletické pojetí výtvarné výchovy jako prostředku začlenění dítěte do kolektivu MŠ.

Artefiletic concept in art education to better integrate children into kindergarten classes.
Anotace:
Jádrem bakalářské práce je myšlenka, zda je možné pozitivně ovlivnit adaptaci dítěte v mateřské škole na základě včlenění výtvarného zážitku a reflektivního dialogu do jeho života. Práce vychází z principů artefiletiky a zaměřuje se na adaptační období dítěte. Teoretická část je zaměřena na charakteristiku dítěte předškolního věku, jeho vývoj a jednotlivé fáze výtvarného projevu. Dále popisuje základní …více
Abstract:
The core of the bachelor thesis is the idea of whether it is possible to positively influence a child's adaptation in kindergarten by incorporating art experience and reflective dialogue into his/her life. The thesis is based on the principles of artephiletics and focuses on the child's adaptation period. The theoretical part focuses on the characteristics of the preschool child, his development and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 8. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Šárka Coganová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŽÁKOVÁ, Alexandra. Artefiletické pojetí výtvarné výchovy jako prostředku začlenění dítěte do kolektivu MŠ.. Ústí nad Labem, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta