Sociální souvislosti produkce a spotřeby biopotravin – Ivana Galbačová
Ivana Galbačová
Diplomová práce
Sociální souvislosti produkce a spotřeby biopotravin
Social relations within organic food production and consumption
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá zkoumáním sociálních souvislostí produkce a spotřeby biopotravin v České republice. Ekologické zemědělství a produkce biopotravin jsou nové fenomény ve výživě ve státech Evropské unie i v České republice. Současná populace hledá díky udržitelnému rozvoji stále častěji zdroje obživy, které by byly nejen prospěšné zdraví a splňovaly kritéria zdravého životního stylu, ale …víceAbstract:
This thesis examines the social relations of production and consumption of organic food in the Czech Republic. Organic farming and organic products are new phenomena in nutrition in the countries of the European Union and in the Czech Republic. The current population through sustainable development is looking more and more sources of income that would not only benefit the health and meet the criteria …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Ing. Lukáš Zagata, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Česká zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Veřejná správa a regionální rozvoj Sezimovo Ústí - Tábor
Práce na příbuzné téma
-
Ekologické zemědělství v Pardubickém kraji a charakteristika hospodaření vybrané ekologické farmy
Tomáš Chaloupek -
Ekologické centrum "Hůrka" jako součást ekologické farmy s agroturistikou
Věra Bucharová -
Ekologické zemědělství v Krušných horách na farmě Kateřina
Sára PRADEOVÁ -
Ekologické zemědělství v Evropské unii a České republice - komparace výkonnosti biofarmy a konvenční farmy
Petra Strnadlová -
Konverze malé rodinné farmy na ekologické zemědělství. Studie udržitelnosti.
Petra Čížková -
Consumer behavior and symbolic boundaries
Murad Musazade -
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
Marketing and Consumer Behavior
Alissa Kazazayeva
Název
Vložil
Vloženo
Práva