Analýza metod marketingu společnosti Apple – Alina Nikolaeva
Alina Nikolaeva
Bakalářská práce
Analýza metod marketingu společnosti Apple
Analysis methods of marketing at Apple
Anotace:
Bakalářská práce na téma „Analýza metod marketingu společnosti Apple“ se zabývá zjištěním marketingových nástrojů Apple, pomocí kterých společnost dosáhla statusu významné korporace ve světě. Cílem práce je zjistit, jakými marketingovými nástroji Apple dosáhl svého unikátního úspěchu na trhu. Dále stanovit, jestli je Apple výrazně lepší v konkurenčním prostředí na základě srovnání jeho marketingových …víceAbstract:
The Bachelor Thesis on „Analysis methods of marketing at Apple“ deals with the discovery of Apple's marketing tools, which helped to achieve the status of the important corporation in the world. The aim of the author is to find out what marketing methods Apple has achieved to have unique success in the market, whether Apple is a significantly better then competitive environment by comparing marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Karel Kubata, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová
Název
Vložil
Vloženo
Práva