Cestovní ruch zaměřený na regionální produkty ve vybrané destinaci – Andrea Uskokovičová
Andrea Uskokovičová
Bakalářská práce
Cestovní ruch zaměřený na regionální produkty ve vybrané destinaci
Tourism focused on regional products in selected destination
Anotace:
Bakalářská práce na téma "Cestovní ruch zaměřený na regionální produkty ve vybrané destinaci" se zaměřuje na cestovní ruch jako takový a na regionální produkty v okrese Teplice. V práci jsou popsané teoretické základy cestovního ruchu včetně jejich charakteristik a významů. Bakalářská práce informuje o konkrétní nabídce regionálních produktů v okrese Teplice, v Ústeckém kraji. Práce také obsahuje dotazníkové …víceAbstract:
The Bachelor thesis on the topic "Tourism focused on regional products in selected destination" focuses on tourism in general and on regional products in the district of Teplice. The thesis describes the theoretical basis of tourism, including their characteristics and meanings. Furthermore, the bachelor thesis informs about a specific offer of regional products in the district of Teplice, in the Ústí …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jaroslava Syrovátková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Uskokovičová, Andrea. Cestovní ruch zaměřený na regionální produkty ve vybrané destinaci. Liberec, 2021. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management služeb - Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Regionální gastronomie a regionální produkty a jejich využití v cestovním ruchu
Michal Brandl -
Vnímání regionální značky PODKRKONOŠÍ - regionální produkt®
Petra Pavlínková -
Analýza fungování a rozvoj regionální značky Vysočina regionální produkt
Martin Brodský -
Regionální produkt jako potenciál regionálního rozvoje (případová studie)
Miroslav Chlumský -
Regionální produkt cestovního ruchu jako nástroj rozvoje cestovního ruchu ve vybrané destinaci
Eliška Kubíčková -
Regionální produkt jako potenciál regionálního rozvoje (region Krkonoše)
Jaroslava Krulišová -
Regionální produkt jako potenciál regionálního rozvoje se zaměřením na cestovní ruch
Kateřina Flajšmanová -
Návrh komunikační strategie pro Regionální produkt Opavské Slezsko
Eva Týlová
Název
Vložil
Vloženo
Práva