Bc. Petr Kočíř

Diplomová práce

Návrh eventu Ostravské vánoce 2022

Design of the Event Ostravské vánoce 2022
Anotace:
Vzhledem k vývoji marketingové komunikace, na který by měla efektivně reagovat státní správa a samospráva, není vhodné zanedbat ani čas vánočních svátků. Vzhledem k tradicím pořádání vánočních trhů v centrech měst i vesnic se nabízí jednotlivým úřadům tuto skutečnost využít. Protože by i úřad měl umět využít moderních nástrojů komunikačního mixu, nabízí se realizace tematického vánočního eventu. V …více
Abstract:
In view of the development of marketing communication, to which the state and local government should respond effectively, it is not advisable to neglect the Christmas holidays. In view of the tradition of holding Christmas markets in town and village centres, individual authorities should take advantage of this. As the authorities should also be able to use modern communication mix tools, a thematic …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. PhDr. Dagmar Weberová, Ph.D., MBA

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Kočíř, Petr. Návrh eventu Ostravské vánoce 2022. Zlín, 2022. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace