Komparace vybrané skupiny e-shopů oční kamerou (eyetracking) – Bc. Daniela VLKOVÁ
Bc. Daniela VLKOVÁ
Diplomová práce
Komparace vybrané skupiny e-shopů oční kamerou (eyetracking)
Comparison of a selected group of e-shops by eye camera (eyetracking)
Anotace:
Předložená diplomová práce se zabývá komparací několika vybraných e-shopů na základě testování oční kamerou (eyetrackingu). Teoretická část práce obsahuje úvod do problematiky e-commerce, základní doporučení pro design a marketing internetových obchodů a popis metody testování oční kamerou. V empirické části je nejprve prezentován návrh výzkumu, následuje výzkumná zpráva obsahující popis průběhu testování …víceAbstract:
This diploma thesis is focused on a comparison of a few selected e-shops based on testing by eye camera (eyetracking). The theoretical part is comprised of an introduction to the e-commerce issues, basic recommendations for design and marketing of e-shops and a description of the eye-tracking methodology. In the empirical part is firstly presented a research proposal, followed by a research report …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VLKOVÁ, Daniela. Komparace vybrané skupiny e-shopů oční kamerou (eyetracking). Plzeň, 2016. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
E-commerce content marketing jako podpora re-launche brandu chocoMe
Eva Provazníková -
Implementace technologické inovace v e-commerce pro marketingovou komunikaci značky Bonami
Denisa Roreitnerová -
Business Plan of Retail Cosmetics on E-commerce Platform
Minh Nhu Ly -
E-shop prodejny chovatelských potřeb
Karin Glacová -
E-shop neziskové organizace
Michaela Čmiľová -
E-shop jako další prodejní kanál maloobchodní kamenné prodejny firmy Móda Lena
René Nešetřil -
E-shop pro počítačové a konzolové hry
David Nyč