The role of student satisfaction and student loyalty on intention to return to the specific university: A comparative study of UK and Czech Republic university – Lukáš Myslivec
Lukáš Myslivec
Bakalářská práce
The role of student satisfaction and student loyalty on intention to return to the specific university: A comparative study of UK and Czech Republic university
The role of student satisfaction and student loyalty on intention to return to the specific university: A comparative study of UK and Czech Republic university
Abstract:
The educational sector faces many challenges. One of them is a need of higher education institutions to market themselves in order to survive in this highly competitive industry. The way how to gain a competitive advantage leads through high number of satisfied and loyal students. The aims of this dissertation are to identify attributes that have an impact on the student satisfaction with offered services …víceAbstract:
Vzdělávací zařízení v současné době čelí mnohým výzvám. Hlavní výzvou vysokého školství je být konkurenceschopný na trhu vzdělávání. Jednou z cest k získání konkurenční výhody je spokojenost a loajalita zákazníků studentů. Bakalářská práce si klade za cíl identifikovat atributy, které mají vliv na spokojenost studentů s nabízenými službami univerzity; určit vztah mezi spokojeností studentů a jejich …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 8. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jaroslav Demel, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MYSLIVEC, Lukáš. \textit{The role of student satisfaction and student loyalty on intention to return to the specific university: A comparative study of UK and Czech Republic university}. Online. Bakalářská práce. Liberec: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/w9tpxc/.
Jak správně citovat práci
Myslivec, Lukáš. The role of student satisfaction and student loyalty on intention to return to the specific university: A comparative study of UK and Czech Republic university. Liberec, 2016. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management mezinárodního obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Konkurenceschopnost podniků v železniční dopravě
Renáta Konečná -
Mladí lidé a jejich vztah a loajalita ke značkám
Dominika Prchlíková -
Marketing školy, srovnání po 6 letech, nové trendy
Jaroslav Kresánek -
Výzkum spokojenosti, retence a loajality klientů vybraných značkových autoservisů
Michaela Hurtová -
Retence vody v písčité půdě po polní aplikaci směsi biouhlu a hnoje
Kryštof Ottomanský -
Výzkum spokojenosti, retence a loajality klientů vybraných neznačkových autoservisů.
Klára Burešová -
Výzkum spokojenosti, retence a loajality klientů vybraných neznačkových autoservisů
Eliška Horynová -
Výzkum spokojenosti, retence a loajality klientů vybraných neznačkových autoservisů.
Petr Skalnický
Název
Vložil
Vloženo
Práva