Marketingové plánování prodeje ve spol. ATOS, s.r.o. – Bc. Andrea Smejkalová
Bc. Andrea Smejkalová
Bakalářská práce
Marketingové plánování prodeje ve spol. ATOS, s.r.o.
Marketing plannig of sales in the company ATOS spol. s r.o.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovým plánováním prodeje ve stavební a obchodní společnosti ATOS spol. s r.o. Práce je rozdělena na 2 části teoretickou a analytickou. Teoretická část práce pojednává o tom, co všechno předchází sestavení marketingového plánu, dále se zabývá zbývajícími aktivitami marketingového řízení, a sice realizací a kontrolou, a nakonec pak i řeší co to je marketingové prostředí …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with a marketing planning of sales in the construction and trading company ATOS spol. s r.o. The work is divided into 2 parts the theoretical and the analytical. The theoretical section discusses what the establishment of a marketing plan precedes, focuses on the remaining activities of marketing management, namely, implementation and control, and then finally describes the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2010
- Vedoucí: doc. Ing. Josef Vaculík, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Smejkalová, Andrea. Marketingové plánování prodeje ve spol. ATOS, s.r.o.. Pardubice, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management podniku: Management malých a středních podniků
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Tereza Míková -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Michaela Koudelová -
Marketingová situační analýza "Jihočeského Holandska"
Jakub Gregor