Bc. Jiří HUŠKA

Diplomová práce

Archetypální budování značky v prostředí livechatu

Using Archetypes to Build Livechat Brand
Anotace:
Práce vychází z teorie archetypů C.G. Junga a na jeho práci postavené teorii archetypů navrţených k efektivnímu budování značek od Mark a Pearson. Tyto teorie jsou apliková-ny na prostředí erotického livechatu, který je v práci popsán, charakterizován a jsou zde zhodnoceny jeho morální aspekty a postoj společnosti. V závěru jsou poznatky z teoretické a praktické části vyuţity k navrţení konkrétní podoby …více
Abstract:
The work is based on the theory of archetypes by C.G. Jung and on his theory of archety-pes based theory designed for effective brand-building by Mark and Pearson. These theo-ries are applied to the environment of erotic livechat which is in the work described; cha-racterized and evaluated as to the moral aspects and the society attitude. Final part utilizes the findings from theoretical and practical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 9. 2011
Identifikátor: 18386

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Martina Juříková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HUŠKA, Jiří. Archetypální budování značky v prostředí livechatu. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 09. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace

Práce na příbuzné téma