Lukáš Krejčík

Bakalářská práce

Problematika tvorby reklamního spotu pro odlišná média

The issue of creating advertising spot for different media
Anotace:
Práce se zaměřuje na téma tvorby reklamních spotů pro různá média. Úvodní část práce pojednává o vývoji videoreklamy a o širokém využití videa na různých platformách a stále rostoucí popularitě. Druhá část práce se soustředí na samotný proces tvorby a nastiňuje jednotlivé fáze, které se podílejí na výrobě reklamy, včetně preprodukce, produkce a postprodukce. Nakonec práce hodnotí a porovnává dokončená …více
Abstract:
The thesis focuses on the topic of creating advertising spots for different media. The introductory part of the thesis discusses the evolution of video advertising and the wide use of video on various platforms and its ever-increasing popularity. The second part of the thesis focuses on the production process itself and outlines the different stages involved in the production of an advertisement, including …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Miloslava Kašparová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Krejčík, Lukáš. Problematika tvorby reklamního spotu pro odlišná média. Pardubice, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

Univerzita Pardubice

Fakulta ekonomicko-správní

Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Multimédia ve firemní praxi