Renáta Hašpicová
Bakalářská práce
Body image žen v reklamě
Body Image of Women in Advertising
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje tématu body image žen v reklamě. Teoretická část definuje a popisuje reklamu, roli žen v reklamě, body image, vývoj ideálu krásy a negativní dopad reklamy na body image žen. V teoretické části je také představeno výzkumné šetření a jeho cíle. Praktická část práce prezentuje analýzu výsledků výzkumu a jejich shrnutí.Abstract:
This Bachelor thesis focuses on the female body image in advertising. The theoretical part defines and describes advertising, the role of women in advertising and body image. It deals with evolution of beauty ideals and negative impacts of advertising on women's body image. The theoretical part also consists of introduction to research and its goals. The practical part analyzes and summarizes the results …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hašpicová, Renáta. Body image žen v reklamě. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Fyzická atraktivita, motivace a životní spokojenost žen
Lucie SVOBODOVÁ -
Režimy krásy vnímání vlastní atraktivity v kontextu současných ideálů krásy
Romana Klečková -
Režimy krásy - vnímání vlastní atraktivity v kontextu současných ideálů krásy
Romana Klečková -
Vliv body positivity příspěvků (ne)obsahujících ženské tělo na sebe-objektifikaci
Nina Křížová -
Ideál ženské krásy a jeho souvislosti s vnímáním body image v prostředí sociální sítě Instagram
Martina Homoláková -
Vnímanie Body Image českými spotrebiteľmi a jeho vplyv na kúpne správanie v oblasti kozmetiky
Simona Kováčová -
Body image a jeho působení v reklamě
Natálie Dyxová -
Floor-barre Zeny Rommett
Amálie Malinová