Inkluze a pozice asistenta pedagoga ve výuce – Denisa PALINKOVÁ
Denisa PALINKOVÁ
Bakalářská práce
Inkluze a pozice asistenta pedagoga ve výuce
Inclusion and the Position of a Teaching Assistant in Education
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá inkluzí a asistentem pedagoga ve výuce. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy integrace a inkluze zahrnující jejich historii, vývoj a srovnání. U inkluze jsou následně zmíněny principy a obecný cíl tohoto způsobu vzdělávání. Dále je popsán legislativní a právní rámec, kterým se inkluze řídí a samotné vymezení pojmu žáka se speciálními vzdělávacími potřebami. Z pohledu …víceAbstract:
This Bachelor thesis is focused on an inclusion and the position of a teaching assistant in education. The theoretical part defines the basic concepts of integration and inclusion, including their history, development and comparison followed by basic principles and general objective of this education. The legislative and legal framework governing inclusion and the definition of pupils with special …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Adéla Antlová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PALINKOVÁ, Denisa. Inkluze a pozice asistenta pedagoga ve výuce. Olomouc, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Vychovatelství / Vychovatelství
Práce na příbuzné téma
-
Asistent pedagoga v procesu inkluzivního vzdělávání na základní škole
Kateřina Grycová -
Asistent pedagoga na SŠ
Lenka ZÁRUBOVÁ -
Asistent pedagoga jako nástroj inkluzivního modelu vzdělávání
Andrea Knytlová -
Inkluzivní vzdělávání na základní škole z pohledu asistentů pedagoga
Kristýna Žilková -
Asistent pedagoga v inkluzi u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základní a střední škole
Kamila Matuchová -
Asistent pedagoga a jeho význam v inkluzivním procesu
Darek Nedbal -
Sociální pedagog jako asistent pedagoga na základní škole
Daniel ZAHRADNÍK -
Asistent pedagoga v procesu inkluzivního vzdělávání
Jitka Štěpánková
Název
Vložil
Vloženo
Práva