Slovo jako nástroj myšlenky v pedagogickém procesu – Anna ZEMANOVÁ
Anna ZEMANOVÁ
Bakalářská práce
Slovo jako nástroj myšlenky v pedagogickém procesu
Word as a tool of thought in the educational process
Anotace:
Práce se zabývá odkazem sv. Augustina nejen pro pedagogy. Popisuje čtyři základní principy a od těch se odvíjí přístup k takto pojatému pedagogickému procesu. Přibližuje dialog jako vhodný výchovný prostředek k formování člověka. Poukazuje na krizové momenty v procesu socializace a uchopení sociální role-matka, otec, ale i jaký vliv má kultura a masová kultura na jedince. Poslední část práce předkládá …víceAbstract:
This thesis deals with the legacy of St. Augustine for educators. It describes four basic principles and the resulting approach to the pedagogical process. The dialogue is presented as a suitable educational tool for human formation. The thesis points out the critical moments in the process of socialization and grasping the social roles of mother, father, but also the influence of culture and mass …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Zuzana Svobodová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZEMANOVÁ, Anna. Slovo jako nástroj myšlenky v pedagogickém procesu. Č. Budějovice, 2021. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Teologická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Teologická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Teologická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Vychovatelství / Pedagogika volného času
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Název
Vložil
Vloženo
Práva