Jana Klosová

Bakalářská práce

Marketingové řízení podniku Lázně Velichovky a. s.

Marketing control of Lázně Velichovky a. s.
Anotace:
Práce se zaměřuje na současnou situaci ve společnosti Lázně Velichovky a.s. z hlediska marketingového řízení. Obsahem bakalářské práce je teoretická část obsahující popis základních pojmů marketingu a marketingového řízení. Praktická část práce se zabývá problematikou marketingového řízení ve společnosti Lázně Velichovky a.s. Cílem je na základě vytvořené situační analýzy zhodnotit současnou situaci …více
Abstract:
Work focuses on the current situation in company Lázně Velichovky a.s. aspects of marketing management. The content of bachelor thesis is the theoretical part contains a description of the basic concepts of marketing and marketing management. The practical part of this work deals with marketing management in the company Lázně Velichovky a.s. Goal is by creating a situation analysis to assess the current …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 9. 2010
  • Vedoucí: Ing. Karel Šatera, Ph.D., MBA

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Klosová, Jana. Marketingové řízení podniku Lázně Velichovky a. s.. Pardubice, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní