Analýza využití sociálních sítí v HR marketingu – Kristýna Ngoová
Kristýna Ngoová
Bakalářská práce
Analýza využití sociálních sítí v HR marketingu
The Analysis of Social Networks in HR Marketing
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá využitím sociálních sítí pro účely HR marketingu a je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část obsahuje definici sociálních sítí, druhy sociálních sítí, dále definici HR marketingu a popis jednotlivých částí HR marketingu. Praktická část je zaměřena na analýzu sociálních sítí ve vybrané společnosti XY, která byla zpracována na základě interních dat. Cílem …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on social networks for HR marketing purposes. The bachelor thesis is divided into the theoretical and practical part. The theoretical part contains the definition of social networks, types of social networks, the definition of HR marketing and a description of individual parts of HR marketing. The practical part is focused on social networks in a selected company XY, …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Ngoová, Kristýna. Analýza využití sociálních sítí v HR marketingu. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
HR marketing v odvětví strojírenství a stavitelství
Patrik Dohnal -
HR marketing České televize na sociálních sítích
Thu Lan Duongová -
Sociální sítě z pohledu HR
Lucie Böhmová -
HR online marketing vybraného podniku
Sandra Hrišová -
HR marketing ve vybrané společnosti
Radoslava Temerová -
Sociální sítě a jejich využití v HR
Daniel Netušil -
HR marketing v malých a středních podnicích ve strojírenství
Kateřina Křížová -
Personální marketing na sociálních sítích vybrané společnosti
Olga Ryzhkova