Zkoumání spolupráce asistenta pedagoga a učitele v běžné základní škole ve vztahu ke specifickým potřebám žáků – Bc. Lenka TARABUSOVÁ
Bc. Lenka TARABUSOVÁ
Diplomová práce
Zkoumání spolupráce asistenta pedagoga a učitele v běžné základní škole ve vztahu ke specifickým potřebám žáků
A study of the relationship between a teaching asistant and teacher´s work at primary schools with regard to students with special needs
Anotace:
Diplomová práce představuje spolupráci učitelů a asistentů pedagoga v běžné základní škole vzhledem ke specifickým potřebám žáků. Cílem je vytvořit adekvátní podmínky pro inkluzivní vzdělávání ve školním prostředí. Teoretická část je sestavena z odborné metodiky pro spolupráci učitelů a asistentů a z doporučení pro vzdělávání žáků se SVP. Výzkumná část předkládá reflexi výchovně vzdělávacího procesu …víceAbstract:
The diploma thesis represents the relationship of teachers and teaching assistant in the elementary school with respect to the specific needs of the pupils. The aim is to create adequate conditions for inclusive education in the school environment. The theoretical part is compiled from the expert methodology for the cooperation of teachers and asistants and from the recommendations for the education …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 6. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Petra Jurkovičová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TARABUSOVÁ, Lenka. \textit{Zkoumání spolupráce asistenta pedagoga a učitele v běžné základní škole ve vztahu ke specifickým potřebám žáků}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/we2x35/.
Jak správně citovat práci
TARABUSOVÁ, Lenka. Zkoumání spolupráce asistenta pedagoga a učitele v běžné základní škole ve vztahu ke specifickým potřebám žáků. Olomouc, 2018. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a pro střední školy a učitelství českého jazyka pro 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Problémové vztahy mezi učiteli a rodiči žáků prvního stupně základní školy očima učitelů
Žďárská Žďárská -
Efektivta spolupráce a specifika komunikace mezi učitelem a asistentem pedagoga na prvním stupni ZŠ
Simona Buriánková -
Možnosti spolupráce mezi učitelkami mateřské školy a učitelkami prvního stupně základní školy
Barbora JOHANÍKOVÁ -
Problematika spolupráce mezi učitelem a žákem ve výuce na 1. stupni základní školy
Markéta UHROVÁ -
Zkušenosti v oblasti spolupráce mezi učitelem a rodičem v českých a polských mateřských školách
Nelly KIEDROŇOVÁ -
Komunikace mezi učitelem a žáky jako podpora vzdělávání, učení a spolupráce
Nikola ŠUGÁRKOVÁ -
Hodnocení spolupráce mezi asistentem pedagoga a učitelem na základní škole
Aneta PETRŽILKOVÁ -
Aspekty pozice asistenta pedagoga z pohledu asistentů pedagoga a dalších pedagogických pracovníků
Michaela Novotná
Název
Vložil
Vloženo
Práva