Prostorová percepce rozvojových zemí studenty středních škol – Bc. Michaela TAFATOVÁ
Bc. Michaela TAFATOVÁ
Diplomová práce
Prostorová percepce rozvojových zemí studenty středních škol
Spatial perception of developing countries by high school students
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu znalostí studentů středních škol o rozvojových regionech. V této práci je zkoumáno prostorové vnímání rozvojových zemí a jejich problémů. Předložená diplomová práce se také zabývá výzkumem, z jakých zdrojů studenti středních škol čerpají informace o problémech těchto států. Výsledky jsou analyzovány pomocí mapového vyjádření, grafů a tabulek. Výsledky jednotlivých …víceAbstract:
This diploma thesis is focused on analysis of secondary school student's knowledge about developing regions. In this thesis the author examines space perception of developing countries and their problems. Within the work it is also questioned from which sources students gain information regarding problems of these countries. The results are analysed using map schemes, graphs and table overviews. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jiří Pánek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TAFATOVÁ, Michaela. Prostorová percepce rozvojových zemí studenty středních škol. Olomouc, 2018. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Přírodovědecká fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Přírodovědecká fakultaMagisterský studijní program / obor:
Geografie / Mezinárodní rozvojová studia
Práce na příbuzné téma
-
Globální rozvojové vzdělávání na základních školách
Štěpán Hlaváček -
Globální rozvojové vzdělávání v Kraji Vysočina
Veronika HYPŠOVÁ -
Výukové aktivity se zaměřením na globální rozvojové vzdělávání ve výuce zeměpisu na 2. stupni ZŠ
Tereza MACCECHINI -
Globální rozvojové vzdělávání v mateřských školách
Lucie NULÍČKOVÁ -
Globální rozvojové vzdělávání s využitím prvků global storyline se zaměřením na 1. stupeň základních škol
Klára ŠTÁHLICHOVÁ -
Environmentální výchova a globální rozvojové vzdělávání na příkladu Základní školy Kukleny Hradec Králové
Aneta TROJANOVÁ -
Zahraniční rozvojová spolupráce České republiky a globální rozvojové vzdělávání
Kateřina Holečková -
Globální rozvojové vzdělávání: databáze programů jako nástroj sdílení zkušeností pedagogů
Petra Frühbauerová
Název
Vložil
Vloženo
Práva