Nové trendy v marketingu a jejich využití v praxi – Martina BERANOVÁ, DiS.
Martina BERANOVÁ, DiS.
Bakalářská práce
Nové trendy v marketingu a jejich využití v praxi
New Marketing Trends and It´s Practical Use
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá novými formami marketingové komunikace (MK), přehledně je rozděluje a uvádí jejich nástroje a výhody a nevýhody při použití v komunikačním mixu. V praktické části je řešen současný stav znalosti nových forem MK, jejich používání ve firmách respondentů a rozdíly mezi nimi dle velikosti firem. Dále obsahuje hodnocení 3 testovaných kampaní, které využily nové formy MK jako komunikačního …víceAbstract:
Barchelor thesis deals with new forms of marketing communication (MC), clearly separates them and identifies their tools and advantages and disadvantages of their usage within the communication mix. Practical part evaluates the difference of knowledge of new forms of MC and it´s usage according to the size of companies. Then evaluates 3 tested campaigns, which used new marketing forms as a communication …víceKlíčová slova
nové formy marketingové komunikace inovativní marketing e-marketing sociální média f-commerce mobilní marketing word of mouth marketing virální marketing buzzmarketing guerilla marketing evangelist marketing product seeding influencer marketing conversation creation brand blogging refferal programs ambush marketing event marketing product placement neuromarketing behaviorální marketing geomarketing engagement marketing
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2012
Zveřejnit od: 3. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BERANOVÁ, Martina. Nové trendy v marketingu a jejich využití v praxi. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Nové formy marketingové komunikace
Martin Kadlec -
Nové formy marketingové komunikace
Štefan Santus -
Moderní formy marketingové komunikace
Jakub Hrabák -
Nové formy marketingové komunikace na spotřebních trzích
Renata Dočekalová -
Moderní formy marketingové komunikace
Tomáš Komenda -
Nové formy marketingové komunikace na B2C trzích
Aneta Jakubův -
Nové formy marketingové komunikace na spotřebních trzích
Magdaléna Matoušková -
Nové formy marketingové komunikace na B2C trzích
Filip Kratěna