Projekt marketingové strategie mikroregionu Luhačovské Zálesí – Ing. Jitka HAMŠÍKOVÁ
Ing. Jitka HAMŠÍKOVÁ
Diplomová práce
Projekt marketingové strategie mikroregionu Luhačovské Zálesí
The project of marketing strategy in microregion Luhačovické Zálesí
Anotace:
Cílem diplomové práce je návrh marketingové strategie mikroregionu Luhačovské Zálesí na plánovací období 2007 {--}2013. Tato strategie je vytvořena na základě vize a strategických cílů, které určují, jakým směrem by se měly aktivity mikroregionu ubírat. Realizace navrhovaných projektů by měla přispět také k atraktivitě mikroregionu, zvýšení návštěvnosti, zkvalitnění života obyvatelů a zvýšení konkurenceschopnosti …víceAbstract:
The objective of this diploma thesis is to propose a marketing strategy in the Luhačovické Zálesí microregion for the planned seven-year period from 2007 to 2013. This strategy is based on some vision and strategic aims that show the direction that the microregion activities should take. Firstly, the implementation of the suggested projects should increase the attractivity and visit rates of the microregion …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2008
Identifikátor:
8412
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2008
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HAMŠÍKOVÁ, Jitka. Projekt marketingové strategie mikroregionu Luhačovské Zálesí. Zlín, 2008. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 05. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Návrh marketingové strategie pro regionální letiště
Adam Faldyna -
Marketingová strategie regionální cestovní kanceláře v Ústeckém kraji
Pavla BENDOVÁ -
Marketingová strategie organizace destinačního managementu (na příkladu destinace Irsko)
Barbora Ondrůšková -
Lokalizační a marketingové strategie nádnárodních společností
Radek Holeňa -
Kongresové centrum Regionálního centra Olomouc - marketingová strategie
Petr Vaněček -
Audit marketingové strategie ve vybrané firmě
Nikol Jermanová -
Marketingová strategie ve společnosti
Lucie Nechvílová -
Marketingová strategie zámku Radešín
Helena Kubíčková